2013 m. vasario 8 d., penktadienis

Labiausiai dabar norisi dalintis dainomis:
http://www.youtube.com/watch?v=OpQFFLBMEPI&noredirect=1
 http://www.youtube.com/watch?v=F3EG4olrFjY

bei savo nauju darbolaukio fonu:


Taip, pavasaris kažkur nejučia beldžiasi. Ir nors vakar, užvėrus teatro duris, mane pasitiko milijonai snaigių, buvo taip gražu, taip gražu, kad net nepikta ant ilgesio kupinos žiemos. Ir net ne pikta, kai kartais batai truputį šlapi, o nenutirpę šaligatviai virsta tiesiog čiuožyklomis. Aš (manyje) taip pat bunda. Gal sulaukus pavasario, o gal, kaip kasmet - mano naujieji metai prasideda kartu su mano naujaisiais metais, kai pavasaris visa jėga veržiasi pro langus, kaminus duris. Bet lig jų - dar milijonai mažų ir didelių darbelių, papergyvenimų ir pasipergyvenimų, puodelių arbatos bei šiltų pokalbių. Nes mane džiugina ne tik bilietai į kažkur, bet ir bendravimas, kurio, kaip bebūtų keista dirbant du telefoninius darbus, kartais labai pasiilgstu. Tiesa, svajonė apie Barceloną ar Porto paskutiniosios sesijos pabaigai skamba kaip medus Pūkuotukui... O kas toliau, o kas toliau? Savo tylia svajone kuo toliau, tuo labiau imu tikėti...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą